2009. augusztus 6., csütörtök

Megjöttek

Hát ez is eljött. Sokáig küzdöttünk, de megvan az eredmény.

Mindenekelőtt Judit, akivel együtt végigcsináltunk mindent. Köszönöm Neki, hogy kitartott, és bízott akkor is, amikor minden fájt.

Az utolsó pocifotó:
Életkor, ikrek, lombik, 7 dioptriás szem miatt mindenképpen a császármetszés volt tervbe véve. Meddőségi orvosunk (Dr. Wiegandt Péter), első szülész-nőgyógyászunk (Dr. Várbíró Szabolcs) és második szülész-nőgyógyászunk (Dr. Rácz Tibor) mindegyike a császárt javasolta, meg sem próbálkoztunk természetes szüléssel. Kiváló operátorgárda jött össze. Rácz doktor vezette, az alkalomhoz illő macis fejkendőben, asszisztense dr. Kia volt, név szerint még szülésznőnket, Kovácsné Margitot tudom, de a műtősnő, műtőssegéd, aneszteziológus (Dr. Móricz) és még két asszisztens és egy szülésznő, mintaszerű munkát végeztek. És az eredmény:

5 percesek:
Sámuel 9:07, 2580 g, 48 cm (a fenti képen közelebb)
Ráchel: 9:08, 2880 g, 51 cm

A császárnál bent voltam, Judit arcát tudtam simogstni. Amikor meglettek, kivittek engem, és:

10 percesen, apával:
még mindig apával, de már 12 percesen:
Ez A csoda.
Ezután elvitték a Töpörtyűket a csecsemőosztályra melegedni, Juditot összevarrták, majd visszamentünk a szülőszobára. Itt feküdt még 2 órát, közben a Nyekergőket visszakaptuk. Délben vittek ki, vissza a kórterembe, Babákat a csecsemőosztályra. Két óra körül kaptuk őket vissza.

Ráchel, 5 óra 43 percesen:
Az a fehér maszat még mindig a magzatmáz maradéka!!! Nem mossák le, mert ez a világ legjobb, sajnos csak korlátozozz mértékben rendelkezésre álló bórápolója.

Samu, 6 óra 49 percesen:


Ketten, 8 óra 37 percesen (na melyik melyik?):
A kórházi személyzet eddig mindent elkövetett annak érdekében, hogy a lehető legjobban érezzük magunkat.

Én jól vagyok Judit hasa még fáj a Kettéfűrészelt Nő produkció után.

5 megjegyzés:

  1. Szeretnivaló ölelnivalóak... Édesek.:-)
    Puszi nektek:-)

    VálaszTörlés
  2. Sokadjára néztem végig... olyan jó...
    Gyönyörűek! Gyönyörűek vagytok!
    Éljen éljen éljen!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nem lehet betelni a képekkel, mégmégmég!
    Gyönyörűek!!!!!!!
    GRATULÁLUNK!
    Juditot pusziljuk, és minden tiszteletem, hogy ekkora "csomagot" ennyi ideig "cipelt" :) Ez Az Édes Teher.

    VálaszTörlés
  4. ---------- Forwarded message ----------
    From: B. Ildikó <>
    Date: 2009/8/10

    Nagyon édesek! :))

    Mond meg nekik, ha beszélsz velük, hogy gratulálunk és millió puszit küldünk.

    VálaszTörlés
  5. Gratula a csöppségekhez! Régen hallottam Rólad, jó volt látni a képeket.

    VálaszTörlés